Menüü

Soodne majutus koos spaaga Tallinnas

Ring SPA Hostel on suurepärane valik kõikidele, kes soovivad nautida Tallinna kohalikke võlusid soodsalt ning mugavalt. Tubade valikus on lihtsad ja puhtad kaheinimese toad privaatse WC ja pesuruumiga ning neljakohalised narivooditega toad jagatud pesuruumidega. Viimased sobivad hästi soodsaks grupimajutuseks.

NB! Alates 16. juunist tehtud uutele individuaalbroneeringutele:
Pakume hosteli külalistele majutuse hinna sees sisalduvat kerget hommikusööki Ring kohvikus, mis aitab alustada päeva tervislikult ning energiliselt. Lisaks saavad külastajad nautida luksusliku Ring spaa & saunade ajapiiranguta külastust, mis pakub mõnusat lõõgastust pärast aktiivset päeva.

RING HOSTEL
CHECK-IN ALATES 16:00
CHECK-OUT KUNI 11:00
hostel@ringspa.ee
+372 699 9100

Ring hosteli eeskirjad

Check-in alates kell 16:00
Check-out hiljemalt kell 11:00

Hiline väljaregistreerimine on võimalik eelneva kokkuleppe alusel. Hiline väljaregistreerimine kestab kuni kella 15:00-ni. Lisatasu iga täiendava tunni eest pärast kella 11:00 maksab 10€.

Hommikusöök serveeritakse Ring kohvikus
kell 8:00-10:00.

SUITSETAMISE KORD
Suitsetamise eest selleks mittelubatud alal (k.a. hostelitubade avatud akendel) on klient kohustatud trahvi tasuma. Leppetrahv suitsetamise eest on 200€.

HOSTELI PARKLA KASUTAMINE
Parkimist Õismäe tee 130 territooriumil korraldab AS Ühisteenused. Ring SPA hosteli ja Ring Spaa & saunad klientidele on keskuse territooriumil võimaldatud 4 tundi tasuta parkida, eelneval registreerimisel parkimiskioskis või parkimiskellaga ajavahemikul 11:00 – 22:30. Vajadusel üle 4h parkimise korral registreerib Teie autonumbri vastuvõtu teenindaja vastavalt teenuse pikkusele. Parkimisala on varustatud valvekaameratega, kuid hostel ei vastuta parklasse jäetud autode ja nende sisu eest.

LEMMIKLOOMAD MEIE HOSTELIS
Oled alati oodatud koos oma lemmikloomaga! Lemmikloomad on lubatud vaid eelneval kokkuleppel hosteliga, palume sellest meile teada anda broneeringu tegemisel. Lemmiklooma eest kehtib ühekordne lisatasu 25€, sõltumata karvase sõbra suurusest või kaalust.
Lemmiklooma omanikele rakenduvad lisatasud ja –reeglid vastavalt loomapidamist reguleerivatele seadustele ning omanik vastutab lemmiklooma tekitatud kahju (nii materiaalse kui tervisekahju) eest.
Lemmikloom on hosteli territooriumil alati omaniku järelvalvel ja vastutusel.
Lemmiklooma omanik vastutab oma neljajalgse sõbra puhtuse eest hostelis ning hoolitseb, et ta teisi külastajaid ei häiriks.
Lemmiklooma omanik kannab oma hoolealuse poolt põhjustatud kahjude korvamise, sh lisatasu, kui tuba vajab pärast lahkumist suurpuhastust (sh keemilist puhastust).

VIDEOVALVE
Kasutame Metros OÜ-s turvakaameraid isikute (so klientide, töötajate ja külaliste) kaitsmiseks, ohutuse tagamiseks ja sisekorraeeskirjade järgimise tuvastamiseks. Isikuandmete vastutav töötleja on Metros OÜ.

AVALIKU KORRA JÄLGIMINE
Hostelis kehtivad kõik nõuded avaliku korra, rahu hoidmise ja saastamise vältimise kohta. Avaliku korra rikkumisel kaasab hostel vajadusel kas turvatöötajad või kutsub välja politsei. Kaaskodanike rahu rikkumise eest on tekitatud kahju hüvitamiseks leppetrahv 100€ iga väljakutse eest vastavalt rikkumise tasemele.

ÖÖRAHU HOSTELIS
Öörahu algab hotellis kell 23:00 ja kestab kuni 06:00. Öörahu rikkumise all mõistetakse teiste isikute häirimist heliliste, valgus-, mehhaaniliste, elektrooniliste jms vahenditega. Öörahu rikkumise eest on tekitatud kahju hüvitamiseks leppetrahv 100€ iga väljakutse eest vastavalt rikkumise tasemele.

KLIENDI VASTUTUS KAHJU TEKITAMISEL
Meie külalisena võtate endale vastutuse ja kohustuse järgida kehtestatud eeskirju. Olete vastutav tahtlikult või tahtmatult tekitatud kahju eest, mida teie või teie külaline võib olla tekitanud hosteli toas või üldruumides. Hostelil on õigus nõuda kliendi poolt tekitatud materiaalse kahju kompenseerimist. Kahju kompenseerimise suuruse aluseks on tekitatud otsene kahju, millele lisanduvad kahju kõrvaldamisega seotud kulud.

HEAD KOMBED JA TAVAD
Ootame, et meie kliendid järgivad ühiskonnas kehtestatud reegleid, häid käitumistavasid ning hosteli eeskirjasid. Reeglite rikkumisel võidakse klienti trahvida samaselt rahu rikkumisega ning vajadusel lisaks paluda kliendil hostelist ja selle territooriumilt lahkuda. Lahkumise puhul on klient ikkagi kohustatud maksma broneeritud majutuse ja tellitud lisateenuste eest.

HOSTELI VASTUTUS JA VALVE
Hostel ei vastuta kliendi poolt valveta jäetud isiklike asjade kadumise või hävimise eest. Hosteli üldkasutatavates ruumides ja parklas on videovalve. Hostelis aitab vajadusel korda tagada turvafirma. Hosteli poolt väljastatud võtmeid (füüsilised ja elektroonilised) ei ole lubatud edasi anda kolmandatele isikutele.

PRETENSIOONIDE LAHENDAMINE
Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe nädala jooksul alates puuduse avastamisest. Teenuse nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile hostel@ringspa.ee pretensioon, kus on märgitud avaldaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja pretensiooni täpne kirjeldus. Pretensioonide lahendamiseks peab avaldaja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad kaebuse asjaolusid. Ilma tõendava dokumendita võib hostel jätta probleemi lahendamata.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja avaldajaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päeva jooksul alates pretensiooni kätte saamisest.